Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την ολοκλήρωση της έκθεσης περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων, κατά τον Ιούνιο του 2009, που αντιστοιχούν σε μοναδικά ερωτήματα αναζήτησης (ερωτήματα που εμφανίζουν έστω και ένα διαφορετικό χαρακτήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα πχ Google – goggle) με ικανοποιητικό όγκο αναζητήσεων (τουλάχιστον 1.000 αναζητήσεις ανά εβδομάδα).
Στη συνέχεια, τα ερωτήματα αναζήτησης κατηγοριοποιήθηκαν σε τρεις ομάδες: Αγγλικά, Ελληνικά και Greeklish, με την απόδοση διαφορετικής βαρύτητας σε κάθε ένα από αυτά, όσον αφορά στη συμμετοχή τους στα τελικά ποσοστά ανάλογα με τον όγκο αναζητήσεων που διέθεταν.
Για παράδειγμα, το ερώτημα αναζήτησης “hotel”, “ksenodoxeio” και “ξενοδοχείο”, με αντίστοιχους όγκους αναζητήσεων 49, 12 και 39 σε σύνολο 100 αναζητήσεων, συμμετέχουν κατά 49%, 12% και 39% στα τελικά ποσοστά.
Παρόλα αυτά, αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και δεν μπορούν ούτε πρέπει να θεωρηθούν τα ευρήματα διαχρονικώς αμετάβλητα, καθώς αφορούν τη γλώσσα, η οποία αποτελεί ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο σημειακό σύστημα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δημοφιλέστερες λέξεις παγκοσμίως, κάντε κλικ στο google.com/insights/search.
Από το xblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου