Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Τι να τον κάνεις τον Έλληνα..? Τάδε έφη η Έφη!!!

Και ο λόγος για την Έφη Σαρρή η οποία αραβωνιάστηκε έναν Αφρικανό ο οποίος μέχρι και πριν λίγες μέρες πουλούσε CD στην Ομόνοια.Μεγάλη η τύχη του αλλά μάλλον και οι χάρες του!!Σε συνέντευξη προ ημερών απάντησε:
Πώς τον λένε; Πόσων χρόνων είναι;Τον λένε Ζαν και είναι 22 χρόνων. Δεν μπορώ με μικρότερους. Αυτή είναι, νομίζω, η πιο κατάλληλη ηλικία για να συνεννοηθώ με έναν άντρα. Είναι ψηλός, πολύ γυμνασμένος, με κοντά μαύρα μαλλιά.Τι δουλειά κάνει;
Πού μένει ο άντρας που σου άλλαξε τη ζωή;Πουλάει CDs στους πάγκους της Ομόνοιας και στη Γλυφάδα. Μέχρι πριν από ένα μήνα έμενε στην Αγίου Κωνσταντίνου, στο Κέντρο, στο παλιό Εφετείο, αφού εκεί είχε κάνει κατάληψη με άλλους ομοεθνείς του, αλλά τώρα έχει μετακομίσει στο σπίτι μου, στα νότια προάστια. Είχα πάει με την Porsche μου στην Ομόνοια, περίμενα για λίγο, γέμισαν οι φίλοι του το πορτμπαγκάζ μου με την πραμάτεια του –DVDs και CDs– και από τότε μένουμε μαζί. Μου λέει πως μου χρωστάει πολλά, αλλά εγώ νιώθω ότι είδα τον κόσμο πια με άλλο μάτι. Είμαι πολύ ευτυχισμένη μαζί του, αισθάνομαι πως βρήκα ό,τι αναζητούσα όλα αυτά τα χρόνια. Είναι προστατευτικός, με προσέχει, είναι γλυκός και ταυτόχρονα πολύ σκληρός όταν χρειάζεται. Έχουν δίκιο όσοι λένε «when you go black, you never go back». Η φήμη των Αφρικανών προηγείται.Όσο για το σεξ, είναι ο καλύτερος!!
Black sheep says:Και εγώ black είμαι γιατί δεν με θες Έφη μου?!!!
(Προφανώς στόχος είναι η Εφη και όχι ρατσιστικά σχόλια.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

x