Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

O Rossi θα τη σώσει.?!


Ο Βαλεντίνο Ρόσι με νέες του δηλώσεις αναζωπύρωσε τις φήμες που τον θέλουν να αφήνει τον κόσμο του Moto GP και να μεταβαίνει σε αυτόν της Formula 1, για λογαριασμό της Ferrari.

Στο ερώτημα που του τέθηκε από την εφημερίδα Daily Star για το συγκεκριμένο θέμα, ο «γιατρός» δήλωσε για την πιθανότητα αυτή: «Ναι, είμαι σχετικά χαρούμενος να μιλάω γι’ αυτό. Θα μπορούσε να συμβεί το 2011. Γιατί όχι;»

Μάλιστα σε παλιότερες δηλώσεις του ο Ρόσι είχε ξανά-εκφράσει την επιθυμία του να γίνει πιλότος σε μονοθέσιο ωστόσο βάση των λεγομένων υπήρχαν δύο εμπόδια.

«Μου αρέσει η ιδέα, μπορεί να γίνει το 2011, γιατί όχι. Έχω συμβόλαιο με τη Yamaha, έτσι θα ήταν απίθανο να γίνει κάτι το 2010. Η Ferrari δεν έχει τρίτο μονοθέσιο και εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα αλλάξω άθλημα», δήλωσε ο Ιταλός πρόσφατα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

x